Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
Bezpieczne zakupy
Idosell security badge

Pomoc

 

 

FAQ, czyli najczęściej zadawane pytania:

 Nie mogę się zalogować w waszym sklepie. Cały czas dostaję informację, że podaję nieprawidłowy login lub hasło.

 Nie znalazłem na waszej stronie interesującego mnie produktu, nigdzie nie mogę takiego znaleźć. Czy jesteście w stanie mi pomóc?

 Czy muszę rejestrować się w waszym sklepie, aby móc dokonać zakupów?

 Zapisałem się na newsletter, ale nie chcę go już otrzymywać. Jak mogę się wypisać?

 Czy podane na stronie sklepu ceny są cenami brutto?

 Czy moje dane są bezpieczne? Do jakich celów są wykorzystywane?

 Nie udaje mi się złożyć zamówienia, a pilnie potrzebuję kilku produktów. Co mogę zrobić?

 Czy mogę dodać jakieś produkty do już złożonego zamówienia?

 Złożyłem zamówienie, ale przez pomyłkę wybrałem przedpłatę, a chcę otrzymać towar za pobraniem. Co mam zrobić?

 Czy zamówiony towar można odebrać osobiście, żeby nie płacić za przesyłkę?

 Czy mogę opłacić zamówienie przy odbiorze?

 Czy można przyjechać do firmy i kupić coś na miejscu?

 Jak długo trzeba czekać na realizację mojego zamówienia?

 Jak mogę anulować swoje zamówienie?

 Gdzie mogę sprawdzić stan realizacji swojego zamówienia?

 Nie mieszkam w Polsce. Czy mogę złożyć zamówienie w waszym sklepie?

 Co zrobić, gdy już bardzo długo czekam na przesyłkę?

 Otrzymałem niekompletną przesyłkę lub otrzymałem towar inny, niż zamawiałem.

 Co zrobić, jeśli przesyłka dotarła do mnie uszkodzona?

 

OGÓLNE KORZYSTANIE ZE SKLEPU INTERNETOWEGO BAZARDEKORACJI.PL

 

Nie mogę się zalogować w waszym sklepie. Cały czas dostaję informację, że podaję nieprawidłowy login lub hasło.

Skorzystaj z opcji przypominania hasła. Jeżeli to nie pomoże, skontaktuj się z nami, podaj swoje imię, nazwisko i miejscowość. Sprawdzimy, czy na pewno masz założone konto w sklepie i postaramy się jak najszybciej Ci pomóc.

 

Nie znalazłem na waszej stronie interesującego mnie produktu, nigdzie nie mogę takiego znaleźć. Czy jesteście w stanie mi pomóc?

Napisz do nas w tej sprawie. Być może uda się sprowadzić dla Ciebie ten produkt.

 

Czy muszę rejestrować się w waszym sklepie, aby móc dokonać zakupów?

Nie musisz, możesz złożyć zamówienie bez zakładania konta. Jednak dzięki rejestracji w sklepie będziesz brać udział w korzystnym systemie rabatowym, opisanym szczegółowo w Regulaminie. 

 

Zapisałem się na newsletter, ale nie chcę go już otrzymywać. Jak mogę się wypisać?

Wpisz adres mailowy, na który otrzymywałeś newsletter w polu „Newsletter” na stronie sklepu i kliknij przycisk „Usuń”, lub też zaloguj się w sklepie, wejdź w zakładkę „Edytuj swoje dane”, odznacz pole „Newsletter” i kliknij przycisk „Zmień”.

 

Czy podane na stronie sklepu ceny są cenami brutto?

Tak, wszystkie ceny podane na stronie są cenami brutto (zawierają podatek VAT).

 

Czy moje dane są bezpieczne? Do jakich celów są wykorzystywane?

Twoje dane osobowe są u nas w pełni bezpieczne. Wykorzystywane są wyłącznie do celów realizacji zamówienia i prowadzenia korespondencji oraz, jeśli wybrałeś opcję newslettera, Twój adres e-mail wykorzystywany jest do przesyłania Ci najnowszych wiadomości ze sklepu.

Twoje dane nie są w żadnym wypadku udostępniane osobom trzecim.

 

 

SKŁADANIE I REALIZACJA ZAMÓWIENIA

 

Nie udaje mi się złożyć zamówienia, a pilnie potrzebuję kilku produktów. Co mogę zrobić?

Wyślij swoje zamówienie mailem lub faksem, wraz z danymi do wystawienia dokumentu sprzedaży, danymi dostawy oraz wybraną formą płatności i przesyłki. Wygenerujemy zamówienie i poinformujemy Cię mailem o szczegółach związanych z płatnością.

 

Czy mogę dodać jakieś produkty do już złożonego zamówienia?

Tak. Możesz wysłać maila z informacją, jakie produkty chcesz dodać do zamówienia (kod produktu) i w jakiej ilości. Dopiszemy je do Twojego zamówienia i wyślemy maila z łączną kwotą do wpłaty.

Możesz też złożyć drugie zamówienie i napisać w uwagach, abyśmy połączyli je z pierwszym. Opłata za przesyłkę będzie wówczas naliczona tylko raz, otrzymasz też maila z łączną kwotą do zapłaty.

Jeżeli realizacja Twojego zamówienia jeszcze się nie rozpoczęła, możesz też zalogować się na swoje konto w sklepie i samodzielnie dodać produkty czy zmienić ich ilości poprzez opcję edycji bieżącego zamówienia.

 

Złożyłem zamówienie, ale przez pomyłkę wybrałem przedpłatę, a chcę otrzymać towar za pobraniem. Co mam zrobić?

Wystarczy, że zadzwonisz lub wyślesz do nas maila z prośbą o zmianę formy przesyłki na pobranie. Możesz również samodzielnie edytować swoje zamówienie po zalogowaniu się w sklepie, o ile jego realizacja jeszcze się nie rozpoczęła.

 

Czy zamówiony towar można odebrać osobiście, żeby nie płacić za przesyłkę?

Niestety nie ma możliwości osobistego odbioru zamówień. Prosimy o wybranie dogodnej formy wysyłki.

 

Czy mogę opłacić zamówienie przy odbiorze?

Płatność przy odbiorze możliwa jest w przypadku wysyłki kurierskiej oraz w niektórych Paczkomatach Inpost.

 

Czy można przyjechać do firmy i kupić coś na miejscu?

Nie prowadzimy sprzedaży w siedzibie firmy. Sprzedaż odbywa się wyłącznie poprzez Internet.

 

Jak długo trzeba czekać na realizację mojego zamówienia?

Zgodnie z regulaminem sklepu, na realizację Twojego zamówienia mamy 10 dni od jego potwierdzenia. W praktyce jednak zdecydowaną większość zamówień wysyłamy tego samego dnia po wpłynięciu zapłaty lub potwierdzeniu przez Ciebie zamówienia pobraniowego. Mając świadomość, że reszta zależy już od spedytora, staramy się nadać przesyłkę możliwie najszybciej.

 

Jak mogę anulować swoje zamówienie?

Zaloguj się w sklepie, wejdź w zakładkę „Twoje konto”, a następnie w „Bieżące zamówienia”. Wejdź w szczegóły wybranego zamówienia i kliknij przycisk „Anuluj zamówienie”.

Możesz też wysłać do nas maila z informacja, że rezygnujesz ze złożonego zamówienia (podaj jego numer).

 

Gdzie mogę sprawdzić stan realizacji swojego zamówienia?

Zaloguj się w sklepie, wejdź w zakładkę „Twoje konto”, a następnie w „Bieżące zamówienia”. Wejdź w szczegóły wybranego zamówienia. Zobaczysz tam informacje o swoim zamówieniu oraz o stanie jego realizacji.

Bieżące informacje dotyczące Twojego zamówienia (np. prośba o wpłatę, informacja o wysłaniu zamówienia) będziesz także otrzymywać na podany przy składaniu zamówienia adres mailowy.

 

Nie mieszkam w Polsce. Czy mogę złożyć zamówienie w waszym sklepie?

Oczywiście. Złóż normalnie zamówienie, rejestrując się na swój obecny kraj (jeśli nie widzisz go, zgłoś nam koniecznie ten fakt). Informacje o kosztach przesyłek zagranicznych znajdziesz na stronie Koszty Dostawy.

 

PRZESYŁKA ZAMÓWIENIA

 

Co zrobić, gdy już bardzo długo czekam na przesyłkę?

Koniecznie skontaktuj się z nami!

Przesyłka pocztowa priorytetowa dociera do Klienta przeciętnie w ciągu 1-2 dni. Jeżeli w ciągu 2 tygodni od nadania przesyłki nie znajdzie się ona u Ciebie, jest to dla nas podstawa do reklamacji u spedytora (Poczta Polska).

Sugerujemy jednak o zorientowanie się w swojej placówce pocztowej, czy przypadkiem przesyłka tam nie czeka. Z naszego doświadczenia wynika, że czasami listonosz nie zostawi odbiorcy awiza w skrzynce, a przesyłka leży na poczcie czekając na odbiór. Taką przesyłkę możesz odebrać także nie posiadając awiza, podaj w okienku numer przesyłki lub po prostu adres i nazwisko, na jakie składane było zamówienie, a przesyłka zostanie Ci wydana. Przesyłki są zwykle awizowane dwukrotnie, drugie awizo następuje po 7 dniach od pierwszej próby doręczenia. Jeśli awizowana przesyłka nie zostanie odebrana z placówki w ciągu 14 dni od daty pierwszego awiza, zostaje do nas zwrócona jako nieodebrana.

Przesyłki nadawane do Paczkomatów Inpost zwykle są do nich dostarczane już następnego dnia roboczego, a odbiorca dostaje na podany numer telefonu dane niezbędne do odbioru przesyłki. Przesyłka czeka w Paczkomacie przez 3 dni, jeśli w tym czasie nie zostanie odebrana, trafia do Oddziału Inpost. Swoją przesyłkę możesz odebrać w Paczkomacie o dowolnej porze dnia i nocy.

 

Otrzymałem niekompletną przesyłkę lub otrzymałem towar inny, niż zamawiałem.

Jak najszybciej skontaktuj się z nami. Sprawdzimy sytuację i jeżeli zaszła pomyłka, wyślemy brakujący lub właściwy towar najszybciej jak to tylko możliwe, na nasz koszt.

 

Co zrobić, jeśli przesyłka dotarła do mnie uszkodzona?

Jeżeli Twoja przesyłka jest widocznie uszkodzona lub też podejrzewasz, że została naruszona, koniecznie sprawdź ją w obecności dostawcy i poproś go o spisanie protokołu szkody. Nie przyjmuj uszkodzonej przesyłki. Podstawą do przyjęcia reklamacji jest sporządzony na miejscu protokół szkody.

Następnie skontaktuj się z nami w celu ustalenia dalszego postępowania z Twoim zamówieniem.

 

 

Okazje.info
Pobieranie danych...
pixel